🌞 Nad wodą 🌞

Słoneczko pięknie świeciło, obłoczki po niebie pływały i zachęcały by zrobić kilka fotek …








9 responses to “🌞 Nad wodą 🌞”

  1. elizabet30 says :

    Irek, odbyłeś dzisiaj piękny, długi spacer, fotki śliczne 🙂 😉

    • irek18g says :

      dziękuję Ela 😊😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

      pogoda była piękna więc i spacerek też był udany …
      długi aż tak bardzo nie był … tylko do zamku i z powrotem …
      pozdrawiam serdecznie 😊😊 😊

      • elizabet30 says :

        Spacerów nigdy nie jest za wiele, a szczególnie gdy świeci słoneczko, pozdrawiam 🙂 ;(

        • irek18g says :

          Dziękuję Ela 😊😊 😊

          dziś też słoneczko pięknie świeciło .. i spacerek był dłuższy ..
          przeszedłem całą Baltazara .. potem do zamku i z zamku do domu …
          musze przyznać że trochę odczułem w nogach 😀 😀 😀

  2. saktimari says :

    Irku ❤ ,<3 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    bajecznie malownicze obrazy✫ ✫ ✫ ✫ ✫.✫ ✫ ✫ ✫ ✫
    , piękne kolory ,
    odbicia obłoczków w wodzie cudne ,łódki ,dzwoneczek
    wszystkie zachwycające ujęcia pięknie tam nad wodą.:)
    ps. odgadłeś moje myśli wczoraj myślałam o tym, że tęsknię za Twoimi zdjęciami z Pułtuska cóż pewnie usłyszałeś moje myśli i są
    i to też jest niezwykłe…. :).
    O tak sądząc po tym co widzę piękny spacer miałeś 🙂

    Malowniczych snów życzę Irku ❤ iiiiiii 🙂

    • irek18g says :

      Mari 💖💖

      dziękuję 😊😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

      dzwoneczek zadzwonił i usłyszałem 💖

      dziś też pogoda spacerowa była .. he he … zdążyłem przed deszczem bo jak wracałem to zaczęło padać …

      miłego wieczoru Mari 💖 😘

      • saktimari says :

        Irku ❤ ❤ 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
        ✫ ✫ ✫ ✫ ✫.✫ ✫ ✫ ✫ ✫✫ ✫ ✫

        Bardzo ładne zdjęcie i bardzo miłe ❤
        dobrze ,ze zdążyłeś przed deszczem 🙂
        Pozdrawiam cieplutko i słonecznie Irku ❤ iiiiiiii 🙂
        wirusy nie pozwalają pisać i łączyć się z internetem
        dzisiaj pozwoliły …..
        pa pa 🙂

        • irek18g says :

          Mari ❤ ❤

          dziękuję 😊😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

          ja też pozdrawiam cieplutko ❤ 😘😘😘😘😘

          dziś obłoczków nie było ….

          pa pa Mari 💖 😘

Dodaj komentarz

IGOR SHPILENOK

fotografia przyrodnicza ● dzika przyroda Rosji

Ugoldenbrown's Blog

Subiektywny obraz świata według Goldenbrown

elizabet30

Życie bez radości, to jak lampka bez oliwy

Saktimari

Dusza człowieka.....jej Światło i Mrok...